Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 12:33 #278283

  • danah
  • Avatar uživatele danah
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1176
  • Obdržená poděkování 2385
  • Karma: 5
Přidám se k tématu na geraniích - objednávala jsem u Flose, komunikace skvělá, dodání rychlé, dobře zabaleno, většina rostlin velmi uspokojivá, ale z 18ks 3 kusy definitivně po smrti, 3 x kulové nic v květníčku za 60Kč, jen chuchvaleček uhnilých kořenů....já nechápu, jak to můžou posílat?! Jo, pochopila bych, když je něco na oko živé a pak to vlivem dopravy a dalších změn třeba pojde, ale tohle snad musí balit roboti nebo hřeší na to, že se na to zákazník vybodne a nebude reklamovat? Kladně hodnotím rychlou odpověď na moji reklamaci a prý jestli budou jiné rostliny téhož druhu v pořádku, nahradí nebo pošlou peníze a omlouvali se, že je to díky té neblahé zimě...ale to mě jako zákazníka nemusí zajímat, dám peníze, tak chci solidní zboží....howgh
Poslední úprava: 24. dub 2012 12:34 od danah.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 13:02 #278287

  • mrk
  • Avatar uživatele mrk
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 249
  • Obdržená poděkování 348
  • Karma: 0
mam tu prave zamenu od lukon glads - tulipan border legend vyrastol cervenozlty...ako funguju taketo reklamacie? staci nafotit a poslat mailom a casom budu chciet aj cibule? (to mi zas za to postovne nestoji - aj ked to budem posielat z ciech...) este som objednavala tulipan ancilla, ten bol ok a kopec cesnakov a lalioviek, to sa este len uvidi...
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 13:03 #278288

  • Vlaďka
  • Avatar uživatele Vlaďka
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Levaza
  • Příspěvky: 1961
  • Obdržená poděkování 2598
  • Karma: 7
Pan Basík :up , asi četl naši diskusi vedle v geraniích. Na můj mejl ohledně reklamace geranií obratem odpověděl, že posílá peníze.

Dano, to jsem ráda, že to vím, skoro už jsem chtěla od Flose objednat, abych se zahojila. Tvá objednávka mne inspirovala.
Poslední úprava: 24. dub 2012 13:17 od Vlaďka.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 13:43 #278290

  • amazonka01
  • Avatar uživatele amazonka01
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3087
  • Obdržená poděkování 1568
  • Karma: 8
danah napsal:
Přidám se k tématu na geraniích - objednávala jsem u Flose, komunikace skvělá, dodání rychlé, dobře zabaleno, většina rostlin velmi uspokojivá, ale z 18ks 3 kusy definitivně po smrti, 3 x kulové nic v květníčku za 60Kč, jen chuchvaleček uhnilých kořenů....já nechápu, jak to můžou posílat?! Jo, pochopila bych, když je něco na oko živé a pak to vlivem dopravy a dalších změn třeba pojde, ale tohle snad musí balit roboti nebo hřeší na to, že se na to zákazník vybodne a nebude reklamovat? Kladně hodnotím rychlou odpověď na moji reklamaci a prý jestli budou jiné rostliny téhož druhu v pořádku, nahradí nebo pošlou peníze a omlouvali se, že je to díky té neblahé zimě...ale to mě jako zákazníka nemusí zajímat, dám peníze, tak chci solidní zboží....howgh

Dano přesně, chápu tuhou zimu, ale tak napíšu - nemáme, a neposílám něco, na čem je evidentní, že je to bez života. Sice beru, že toho mají hodně a že každý, kdo balí, nemusí být zahradník, ale tak než aktualizuju jarní nabídku, tak si holt dám tu práci a chcípáky vyřadím.

Myslím, že v tomhle případě jde o ty kupující, kteří nereklamují, nechají to být, jinak se to přece nemůže vyplatit.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 14:09 #278292

  • danah
  • Avatar uživatele danah
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1176
  • Obdržená poděkování 2385
  • Karma: 5
Vlaďka napsal:
Pan Basík :up , asi četl naši diskusi vedle v geraniích. Na můj mejl ohledně reklamace geranií obratem odpověděl, že posílá peníze.

Dano, to jsem ráda, že to vím, skoro už jsem chtěla od Flose objednat, abych se zahojila. Tvá objednávka mne inspirovala.

Vlaďko, pokud by byly všechny rostliny jako zbývajících 15 kousků, tak nemám výhrad a reklamace, zase pokud ji vyřídí k mé spokojenosti, tak mne nestála víc, než 3 fotky a jeden mail, to zkousnu. Zbytečné ztráty na poštovném a balném jdou na jejich vrub.

Amazonko, jj., ale my jsme již ostřílení zákazníci, na nás si nepřijdou - pokud tedy člověk nenarazí na týpky alá "Konve" :P
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 19:12 #278296

  • skalnička
  • Avatar uživatele skalnička
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 931
  • Obdržená poděkování 1086
  • Karma: 5
Přiznám se - ještě jsem nikdy nic nereklamovala. Asi proto, že to byla vždycky jedna či dvě rostlinky a tak nějak jsem to rozdýchala. Kdyby toho bylo víc, zřejmě bych se taky ozvala. Nicméně chcípáčci v balíku mi vyselektují, kde budu příště objednávat a kde ne.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 19:36 #278298

  • mišpule
  • Avatar uživatele mišpule
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 3248
  • Obdržená poděkování 6303
  • Karma: 49
Já včera dostala balík od Starkla.Měl přijít v pátek(dle avíza z pošty),druhé avízo od pošty bylo,že se omlouvají,ale z tech.důvodů bude zásilka dodána v náhradním termínu.Přišel včera odpoledne.Já dobrý,měla jsem jen drmek,ale kolegyně muškáty a ty byly v zoufalém stavu,jak se ty 3 dny pařily někde v hromadě balíků.Žlutozelené,ohnilé,omuchlané.Nafotila jsem a taky budu reklamovat.Za 800K docela drahá sranda.Už vidím,jak si mě přepinkává Starkl s poštou.
Tak jsem se rozhodla,že zásilkovku už nikdy víc.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 20:27 #278300

  • evai
  • Avatar uživatele evai
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1170
  • Obdržená poděkování 2679
  • Karma: 7
Po lonske zkusenosti s Bas.-tak tam uz trvalky nikdy (obzvlaste Dictamnus alb. me mrzelo, mrnvej chcipacek, nemel sanci ani kdybych mu poridila inkubator)
Od Flose prisel mail, ze jeste ne vsechny rostl. vyrasily a ze jestli chci pockat a nebo poslat nekomplet.obj.Docela mily prekvapeni, tak doufam, ze co prijde, bude ok.Povzbuzena pristupem, jsem jeste neco doobjednala, promptni odpoved, co je a co nee a dnes pry posilaji.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 24. dub 2012 22:39 #278310

  • Květa
  • Avatar uživatele Květa
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 6709
  • Obdržená poděkování 9851
  • Karma: 93
Evoi, dej pak pls. zprávu, jak jsi byla se zás. spokojená. ( občas to prý není to pravé makové ).

letos nikde moc nic neobjednávám - pouze asi 6 rostlinek od Krulichů, náramná spokojenost a něco málo mi přivezla EvaI od Sarastra. Tam budu reklamovat, jsem zvědavá, jak se k tomu postaví.
Téma bylo zamčeno.

Re: Prodejci - zahradnictví - zásilkové služby 25. dub 2012 06:13 #278316

  • amazonka01
  • Avatar uživatele amazonka01
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 3087
  • Obdržená poděkování 1568
  • Karma: 8
evai napsal:
Od Flose prisel mail, ze jeste ne vsechny rostl. vyrasily a ze jestli chci pockat a nebo poslat nekomplet.obj.Docela mily prekvapeni, tak doufam, ze co prijde, bude ok.Povzbuzena pristupem, jsem jeste neco doobjednala, promptni odpoved, co je a co nee a dnes pry posilaji.

Něco podobného bych čekala jako standart :unsure:
Téma bylo zamčeno.
Moderátoři: Eva L., Květa