Včera jsem se na to chtěla ptát a zapomněla jsem.
Čertví jak to bylo. Já s tím chlápkem nemám dobrou zkušenost. Brala jsem tam asi 150 růží, dvě stromkové, nějaké trvalky....bylo toho hrozně moc, bez šancí něco systematicky kontrolovat. Účty píše v ruce na kus papíru. Po odjezdu jsem si uvědomila, že nemám stromkové, vrátili jsme se, okomentoval to, že jsem je asi někde zapomněla a byly zastrčené v přípravně, kam jsem neměla vůbec přístup. Doma jsem prohlížela účty, při sčítání se občas spletl o desítku. Ale vždy ve svůj prospěch. Ten večer jsem mu poslala mail, ofotila jeho účty, červeně označila chyby a požádala o vrácení přeplatku (na německé konto, aby s tím neměl náklady). Vůbec nereagoval. Doma jsem pak zjistila, že ještě nějaká růže chybí...to se ale při tom kvantu může stát. Zařekla jsem se, že už tam nepojedu.
Jen pro zajímavost, letos mi dvě firmy naúčtovaly víc (vždy u toho byly nějaké zmatky, takže jsem vcelku chápala, jak k nedopatření došlo). Po upozornění zaslaly okamžitě peníze s omluvou zpět.