Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Objednávka v Lottum

Objednávka v Lottum 01. pro 2008 12:03 #145

  • jusbery
  • Avatar uživatele jusbery
jusbery wrote:
Dresla prosím Ťa mám otázočku objednávala sai tento rok v Lottum ak ano prišla už objednávka ? Ja som objednávala, odpísali mi, že budú posielať v 10 mesiaci vzhladom k počasiu som rátala, že to bude neskor, ale už je december a stále ničB) .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Objednávka v Lottum 02. pro 2008 14:56 #146

  • dresla
  • Avatar uživatele dresla
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 2262
  • Obdržená poděkování 383
  • Karma: 22
Jusbery, letos jsem v Lottum nic neobjednávala. V minulých letech jsem vše vyzvedala osobně.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Objednávka v Lottum 05. led 2009 08:58 #160

  • jusbery
  • Avatar uživatele jusbery
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Příspěvky: 34
  • Karma: 0
Tak predstav si Písala do Lottum a odpísali mi, že ruže poslali, ale vrátili sa im naspäť že bola zlá adresa, tomu nerozumiem bola to už predsa druhá objednávka prvá prišla úplne bez problémov. Tak sme sa dohodli, že to pošlú na jar znova dala som preistotu aj telefon. čudné ale hlavne že som to vybavila :blink:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Objednávka v Lottum 05. led 2009 15:09 #162

  • dresla
  • Avatar uživatele dresla
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 2262
  • Obdržená poděkování 383
  • Karma: 22
Včera jsem se na to chtěla ptát a zapomněla jsem.
Čertví jak to bylo. Já s tím chlápkem nemám dobrou zkušenost. Brala jsem tam asi 150 růží, dvě stromkové, nějaké trvalky....bylo toho hrozně moc, bez šancí něco systematicky kontrolovat. Účty píše v ruce na kus papíru. Po odjezdu jsem si uvědomila, že nemám stromkové, vrátili jsme se, okomentoval to, že jsem je asi někde zapomněla a byly zastrčené v přípravně, kam jsem neměla vůbec přístup. Doma jsem prohlížela účty, při sčítání se občas spletl o desítku. Ale vždy ve svůj prospěch. Ten večer jsem mu poslala mail, ofotila jeho účty, červeně označila chyby a požádala o vrácení přeplatku (na německé konto, aby s tím neměl náklady). Vůbec nereagoval. Doma jsem pak zjistila, že ještě nějaká růže chybí...to se ale při tom kvantu může stát. Zařekla jsem se, že už tam nepojedu.
Jen pro zajímavost, letos mi dvě firmy naúčtovaly víc (vždy u toho byly nějaké zmatky, takže jsem vcelku chápala, jak k nedopatření došlo). Po upozornění zaslaly okamžitě peníze s omluvou zpět.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Objednávka v Lottum 06. led 2009 01:59 #164

  • jusbery
  • Avatar uživatele jusbery
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Příspěvky: 34
  • Karma: 0
No našťastie ja som objednávala a platila až po dodaní takže faktúru som si skontrolovala a až po tom zaplatila cez IB. Musím povedať, že keď som mu písala čo je z mojou objednávkou tiež sa neozval. Reagoval až na druhý mail keď som mu napísala nech je taký láskavý a pošle mi odpoveď. Takže tak, nechám sa na jar prekvapiť.:laugh: Ja som tam objednávala vlastne preto, že to čo som mala objednané u p. Šípa mi neposlal ani na jeseň ani na jar.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: Eva L., Květa