Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Hromadné objednávky růží

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 15:15 #302190

  • Genovesa
  • Avatar uživatele Genovesa
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1086
  • Obdržená poděkování 1736
  • Karma: 5
JUDY napsal:
Dobrý den, jsem tady dnes poprvé. Tedy poprvé přihlášena. Jinak na tyto stránky bezejmenně chodím již asi rok. S růžemi jsem začala právě zhruba před rokem a během roku jsem stihla nasyslit kolem 100 různých růží - no zblbla jsem totálně, růžová mánie se vším všudy- bohužel či bohudík -i díky Vašim stránkám. De facto celý loňský rok jsem žila růžemi,loni na jaře jsme byli i v Lottumu, odkud jsem si dovezla 17 růží v kontejneru / co vešlo do auta, aniž bychom tam museli nechat děti/. Pan Vic - Lottumák byl úžasný, mluvil plynně anglicky, velmi vstřícný k mému wish lístečku. Tudíž jsem objednala ještě koncem léta 20 dalších růží s důvěrou. Asi za měsíc přišlo mailem potvrzení a v něm mimo jiné byly asi 2 věty v Holandštině - překládala jsem slovo od slova google překladačem - bylo zde jednoznačně napsáno, že částku mám do 14 dnů zaplatit na účet uvedený výše. Pak 4.listopadu přišlo na mail oznámení, že růže odeslali, 6. listopadu mi je donesl soused, protože jsem nebyla doma a zásilka byla zaplacená, žádné oznámení od přepravní společnosti nepřišlo. 2. den jsme posílali mailem kopii dokladu o zaplacení, na niž pan Lottumák obratem odepsal - cituji: "OK". Růže byly naprosto úžasné , obří, zdravé, vlhké, jak kdyby je zrovna vyzdvihli ze země, nepoškozené- bez urážky našich pěstitelů zdaleka nejlepší, jaké mi na podzim přišly. Objednávala jsem z Aronie, od Pelců, od pana Šípa i od Starkla - z Lottumu byly tak 2x větší než všechny ostatní s úžasně bohatým kořenovým balem. Tolik moje zkušenost s Lottumem. To, co přišlo výborně označené, jen to, co jsem chtěla- zda budou nějaké záměny, posoudím samozřejmě až tento rok. Napadá mne: buď Lucie tyto 2 věty, že má zaplatit do 14 dnů přehlídla a tudíž Vaše růže neposlali, když nebyly zaplacené předem nebo prostě doufala, že zaplatí při převzetí, ale takovouto možnost jsem tam při komunikaci s Lottumem neobjevila...nemůže to být ten důvod? Ale uznávám, že jsem objednávala koncem srpna a ne až tak "pozdě", jako Vy. Ale, že by s nimi byli takové problémy, kdyby vše šlo standartně se mi prostě nechce věřit. Ať se ozve prosím někdo z těch, komu růže z Lottumu přišly bez toho, aby je zaplatil předem. Kdyby to Lucie zaplatila předem, tak by se určitě už ozývala, ne? Za mne- zkušenost perfektní.
Judy, můžeš prosím hodit odkaz, okdud přesně jsi z Lottum objednávala? Díky.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 18:39 #302193

  • Jarka
  • Avatar uživatele Jarka
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 331
  • Obdržená poděkování 794
  • Karma: 4
Platba předem je běžná věc, z Agelrosen z Německa Vám růže pošlou taky až po zaplacení. Možná opravdu v tom bude ten problém. Divnė je ale to, že se vám vůbec neozvala Lucka. Musí jí být jasné, že na růžičky čekáte.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 18:58 #302194

  • Iveta
  • Avatar uživatele Iveta
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 428
  • Obdržená poděkování 933
  • Karma: 6
Tak Vic odpověděl, že neobdrželi žádnou objednávku pod jménem Lipová.
Já u Lottumu objednávala loni, platbu chtéli uhradit po dodávce, ne předem. Sazenice silné, chytly se, jedna záměna, vzhledem k ceně růží jsem nereklamovala.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 19:00 #302195

  • Iveta
  • Avatar uživatele Iveta
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 428
  • Obdržená poděkování 933
  • Karma: 6
Tak Vic odpověděl, že neobdrželi žádnou objednávku pod jménem Lipová. Komunikuje ihned v tyto dny.
Judy, ahoj, S Lottumem jsem spokojená, já z Lottumu objednávala loni, platbu chtéli uhradit po dodávce, ne předem. Sazenice silné, chytly se, jedna záměna, vzhledem k ceně růží jsem nereklamovala.
Já považuji Luciinu objednávku za zmařenou, pokud Lucie nereaguje na nás, asi nepřevezme objednávku z Lottumu.....
Poslední úprava: 11. led 2016 19:03 od Iveta.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 19:37 #302196

  • Květa
  • Avatar uživatele Květa
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 6709
  • Obdržená poděkování 9851
  • Karma: 93
Láďa napsal:
Ještě bych chtěl poprosit někoho, kdo v Lottumu opakovaně objednával, jestli je možné, že se objednávka tak moc zpozdila. Květo, co myslíš? Pefektně jsi to rozebrala a nakonec radila počkat do konce ledna.

Láďo, myslím, že takovéto zpoždění není pravděpodobné. Každý se snaží vše odeslat před zimní pauzou. Nedělá se to pouze v případech, kdy si objednávající výslovně přeje odeslání růží až na jaře.

V L. jsem objednávala ještě v době, kdy se platilo až po obdržení růží. Tzn. naposledy před několika lety.
Ano, to OK je proň typické :laugh: .

Nejpozději tuším přišly kolem 20.12 ( sázela jsem mezi svátky ). Běžně tak kolem Mikuláše. Většinou jsem objedávala o prázdninách, v potvrzení objednávky byl uváděn termín dodání začátkem října ( - polovina října ). Většinou jsem pak dodávku urgovala. Můj pocit byl, že větší objemy odsunoval dozadu v pořadí ( on všechny růže nepěstuje, vyměňují si je mezi sebou ). Na jiný důvod jsem nepřišla, ptž. si pamatuju, jak já jednou objednávala v srpnu, Varouch daleko později, přesto její objednávka přišla daleko dříve než ta má.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Láďa

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 19:39 #302197

  • JUDY
  • Avatar uživatele JUDY
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 341
  • Obdržená poděkování 1146
  • Karma: 14
Děkuji za přivítání. Jen bych se chtěla omluvit, vidím, že mi v tom úvodním příspěvku chybí čárky a že tam mám i hrubku. To mě mrzí, psala jsem to v práci v časovém presu, chtěla jsem to rychle odeslat. Je mi Vás strašně líto, jsem na těchto stránkách denně, tak vím, jak tato situace probíhá /a úplně chápu, jak jste se těšily/. Objednávala jsem z www.rozenlottum.nl, oni to označení jejich stránek před časem měnili, ale toto jsou jejich aktuální stránky. Vím, že je tam ještě jedno rozarium /možná i víc/, ale tam jsme se ani nestavovali kvůli vyšším cenám. Už se tu někdo ozval, že platil loni až po dodání, tak opravdu nevím. Z toho, co jsem prošla na jejich stránkách v angličtině, tak jsem nic o možnosti platit při dodání opravdu nenašla a postupovala jsem podle potvrzovacího emailu, který přišel - je možné, že změnili podmínky, mohli mít též negativní zkušenosti. O tom, že hromadná objednávka je riziková, se tu už psalo, a když se něco pokazí, sesype se to na hlavu toho, kdo si to vzal na starost. I když si myslím, že by tu Lucii nikdo neukamenoval za to, že to nevyšlo. Nejhorší je ta nejistota, zda ještě čekat. Za mne si myslím, že ne a asi bych objednala znovu, jak už tu někdo radil. Je otázka, zda po této zkušenosti do hromadné objednávky ještě někdo půjde...Je fakt, že jsem do toho kvůli poštovnému chtěla jít taky s kamarádkou, ale pak jsem se toho taky zalekla a řekla si, že to raději poprvé zkusím sama, nevěděla jsem, v jaké kvalitě růže přijdou. Jinak jste tady všichni úžasní lidi a už rok mi zpříjemňujete každý den / i několikrát /, aniž o tom víte. Moc Vám všem za to děkuji. Jsem totální závislák na krásných růžích. Teď už zvládnu si to přiznat / zní to jak na semináři anonymních alkoholiků, že? Trochu si tak připadám. / :laugh: Když se tak dívám zpět, žasnu, jak může člověk takhle totálně, prakticky ze dne na den krásně zešílet. Mějte se moc krásně a držím palce.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., Vlaďka, mišpule, Láďa, Marijka, Genovesa, alenak

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 19:48 #302198

  • mišpule
  • Avatar uživatele mišpule
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 3248
  • Obdržená poděkování 6303
  • Karma: 49
Judy,o totálním zfamfrnění-se bysme tu mohli všichni dlouho povídat :evil:
Z chyb si nic nedělej,uklepne se každý,zvlášť,když ruce nestíhají hlavu a naopak,já tuhle napsala "obědnávka",naštěstí jsem text ještě přehlídla a úplně se opotila :blush:
Hromadné objednávky čehokoliv jsou vždycky riziko,nejen u růží.Absolvovala jsem to jednou v práci s balkonovkama od Starkla a už nikdy více...Za 2,5 tis,přišlo to ve vedrech,ohnilé,oplesnivělé,starosti s reklamacemi(ale byli velice vstřícní).Jsem vyléčená a smekám před všemi,kdo si to vezmou na triko.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 20:42 #302200

  • Genovesa
  • Avatar uživatele Genovesa
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1086
  • Obdržená poděkování 1736
  • Karma: 5
Tak já se přiznám, že se mi zdála Luciina vstřícnost od počátku podezřelá, protože jem od přírody nedůvěřivá. Protože se tu psalo, že nevyžadují platbu předem, navíc cena růží byla ne zas tak veliká, tak jsem to zkusila. A hned tohle, no.
Mám takový pocit, že jsme na tom ještě dobře. Nepřišli jsme o peníze.
Iveto, děkuji za info.
Judy, tak ten odkaz je ten, co dala Lucie. Děkuji za tvé zkušenosti a taky tě vítám.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 21:01 #302201

  • Genovesa
  • Avatar uživatele Genovesa
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1086
  • Obdržená poděkování 1736
  • Karma: 5
Já jsem koukala na stánky Lottumu. Chtějí do 10 ks růží 20 euro. Já chci 10 ks. Takže silně uvažuji, že si je objednám sama. Růže jsou levnější než u nás, nekteré se u nás blbě shání. Zatím mají všechno, co jsem chtěla. Když připočtu vyšší ceny u nás a cca 3x poštovné (ze tří zdrojů), tak se mi ten Lottum snad i vyplatí... :woohoo:
Poslední úprava: 11. led 2016 21:08 od Genovesa.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: varouch

Hromadné objednávky růží 11. led 2016 21:46 #302202

  • Kika
  • Avatar uživatele Kika
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 903
  • Obdržená poděkování 1395
  • Karma: 12
Chjo, taky jsem se tesila a ted resim, co dal. Chtela jsem 10 ruzi, vesmes anglicanky. Ty se, obavam, budou ted na jare v Cechach vyprodane. Takze mozna udelam totez co ty.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Genovesa
Moderátoři: Eva L., Květa