Zeuwicko, obchod Šíblová neznám, poslední dobou už přes e-shop neobjednávám moc často.
Pokud jde o Lukon, bývaly problémy se sazenicemi trvalek, které posílali ne v kontejnerech jako je teď již běžné, ale prostokořenné v igelitových pytlíkách.
Od LG jsem nakonec loni brala lilie, jiřiny a canny a bylo to v pořádku. Vybírala jsem ale ty levnější sorty, takže i kdyby tam byla záměna, asi bych to neřešila a možná bych na to ani nepřišla, zas takový expert na lilie nejsem

.
Protože už je to řadu let, co jsme se napálily se zahradnictvím Konvičková, pro jistotu tu zopakuju, že problém s tímto zahradnictvím byl v tom, že inzerovali, že mají různé "špeky", ale pak posílali úplně obyčejné věci, ovšem za stejnou cenu, jako ty špeky ( Kalmie za 200,- je snesitelná, ale obyčejný trojpuk za stejnou cenu, navíc 15 cm klacík o průměru 0,5cm už je silná káva). S reklamacemi jsme nepochodily, protože kytky jsou prý rychle se kazící zboží.
Problém byl v tom, že v objednávce nebylo možné zaškrtnout, že si nepřejeme náhrady za chybějící druhy. Proto od té doby, kdykoliv kdekoliv objednávávm, hledám toto políčko, kde zaškrtávám nenahrazovat a pokud není, půšu to slovně do poznámky.
Pokud to zákazník neudělá,má obchodník skutečně právo nahradit chybějící druhy jinými.