Láďa napsal:
Jak jsem už psal, objednal jsem si růže z Lottum v lednu s tím, že jsem dodávku, jako několik z nás, domluvil na březen. Když Genovesa psala o složité cestě růží a využití anglické konverzace a zkušeností manžela, myslel jsem, že jde o náhodu. Pak jsem dostal chřipku. Následně zkušenosti Marty byly tak otřesné, že jsem objednávku neurgoval a Lottum se už neozval a růže nedodal. Možná to zkusím na podzim, i když mne fascinují nové TH u Rosenpark Dräger. Ale musím si vybrat jen jednu objednávku na rezervovaná místa. Takže Květo, omlouvám se, ale zatím Ti zkušenosti s dánskými růžemi Roses Forever nenapíšu.
Láďo, ani se nedivím, žes neurgoval - když jsem tu četla, jak různě růže putují...
Zdá se mi, že rok od roku mám s objednávkami větší a větší potíže, víc a víc psaní, dopisování ( doprošování ), problémů.
V úterý dorazily poslední dvě růže - popis procesu vydupávání by byl delší než mají ty chůďátka kořeny...

... nemám z nich tu správnou radost. Teď.